Thursday, March 27, 2008

igår var jag på en kurs för facket,steg 1 som den kallas,finns sammanlagt 6 steg och meningen är väl att man ska gå alla,vi får se! jag fick gå detta pga att jag blev förtroende vald av folket på jobbet! vad det innebär? i really dont even know...! jag var iaf i nässjö för denna kursen,hostade mig igenom första halvan av dagen,pinsamt ja litegranna...resten av dagen var jag skonad från hostandet som tur var! men dont worry,hostan kom tillbaka lagom till kvällen o natten,hostade sönder halsen,kroppen o huvudet bultade av smärtan som min underbara hosta orsakat!


imorse vaknade jag o kände mig så dålig att jag verkligen inte kände för jobbet,så jag ringde in o sjukskrev mig! men jag hade en tid bokad hos företagshälsan idag så den gick jag på ändå...jag har ju lite ont i mitt högra knä som jag skulle kolla upp,nu finns d lite mer att skriva om d men d orka jag inte dra här o nu...men iaf jag va inne 5 min o han tog 220kr för att säga att jag ska knapra ipren,well thank you very much...fine vi får la se om d hjälper!

nu ska jag snart hem till jasa o käka våfflor,mamma glömde bort våffeldagen hehe så d blir våfflor idag...gud va längesen d va...ska bli så gott!

2 comments:

Tamara Janosevic said...

skönt att höra att det inte blev något motorstopp på vägen, haha!

Anonymous said...

vill xoå ha våfflor!!!!!