Saturday, April 05, 2008

time to spare...

ok nu har jag några minuter över för att blogga...om ca 30min ska vi åka till gislaved o plocka upp magan & hugo o sen vidare till jkpg! jasa,magan och hugo ska shoppa loss på stan och a6 och jag ska till rosenlundsbadet (woohoo) med marthina och josefine! josefine fyller år idag så vi tänkte hitta på nåt roligt med henne...o hallå..rosenlundsbadet e ju askul =)
kuma jasna o mate är i jkpg idag oxå på nån bomässa,skulle egentligen följt med dom oxå,men kände att d inte va min grej då d mest skulle handla om hur man kan fixa själv i hemmes o så...men kanske hinner med en fika med dom idag vi får se!

i onsdags ska ni veta vad jag gjorde...först i tisdags så kände jag att jag reached rock bottom...har ju lite jobbigt med ekonomin haha..jag har ingen typ...o så får jag veta att jag måste betala tillbaka skatt...d o massa annat fick mig bara att sjunka ner i nedstämdhet o deppression....kändes astrist...känns fortfarande trist men d löser sig väl! iaf så i onsdags skulle vi på cirkus,återigen jag,marthina och josefine...vi fick med oss anh o nina oxå!
snacka om att d va d jag behövde för att piggas upp...jag satt som ett litet barn hela föreställningen...med världens största smile på läpparna...oh d va helt otroligt va duktiga alla var...o alla djuren...shet asså...vill gå på cirkus nu igen haha! hade skrivit mer ingående om allt vi såg men jag hinner inte...ska fixa lite till o sen åka!


i´ll be back /dragi

2 comments:

Tamara Janosevic said...

haha, cirkus-dragi ;D

Anonymous said...

hur mår JÖNKÖPIIIING??? :P