Saturday, April 12, 2008

så här kan jag se ut när jag väntar på jasa i provrummet medans hon provar kläder! =)
som sagt det blev en snabbvisit i jkpg igår efter jobet,jasa ville kolla efter en skjorta till hugos dop,hittade en som senare visade sig inte passa till klänningen hon ska ha...oh well the search for the shirt continues!
idag vaknar man o ser att det SNÖÖÖÖAR.. seriöst,nu får d räcka...orka mer med snö,jag blir på asdåligt humör av d! i would like to place an order for some tropical heat RIGHT THIS MINUTE =)
sen jag vaknade har jag inte gjort mycket mer än fastnat vid youtube haha,kollade massa clips från eurovision från förra året då vi vann =) shet man ryser när man ser d,händer nog inte igen men kul att man fick uppleva d en gång iaf!nu ska jag in i duchen o fixa t mig lite,senare ska vi till gislaved till magan,jocke och hugo! lite mat o så...tivoli skulle d varit men ja som ni läste tidigare så snöööar d...fuuuuck...! aja...

1 comment:

Anonymous said...

ME MISS!!!!!!! du är världen bästa bror som är med jasa när hon prövar kläder! kanske kommer om två helger till påskfesten.. ISF måste det bli en repris - fortafarnde ensamma hemma ;)