Monday, April 21, 2008

söndag? vad gör vi? åker till göteborg =)

igår då var d dags för en lite tripp till gbg,tamara skulle vara där o träffa lite vänner så vi passade på att åka dit o träffa henne oxå! o gud vad jag inte ångrar d en sekund...trots att man var sitt fulaste jag verkar d som den dagen...men d va värt d! så fint väder...rände runt på femman huset o stan...en liten snabbis på NK....o typ 15varv till på femman haha tack vare min syster som ville ha vissa skor i viss färg! vi skriver typ om samma saker oxå haha läs hennes blogg med!


orka inte skriva allt vi gjorde men dagen var helt sjukt lyckad...som jag skrev i tamaras blogg så kan detta ha varit årets bästa dag hittills...o d behövde jag.har mått lite skräpigt dessa dagar!
träffade jasas kompis kriss oxå...verkar vara en trevlig kille,vi snackade inte så jättemycket men d blir nog flera gånger...fast vi måste lära han att inte spotta i motvind typ... =)


lägger in bilder nu istället...ni vet ju hur man säger en bild e värd 1000 ord=)

11 comments:

Anonymous said...

Haha stackars Kriss, som han skämdes. Men kul var det :D Å jag vet att du läser detta med Kriss :P

Anonymous said...

Meeeh Dragisaaaaaaaaaaaaaaaa!
Jaaa Jasaaaa Jag läääääser :D:D:D:D
Bra iaf att du itte skrev händelsen detaljerat! HAHA plus att ingen hann ta några kort :P

Ska även Tilläga att Dragisa Grät av Skojjighet! hans ögon var helt röda!

Tamara Janosevic said...

Nämen, är hela gänget samlat här? Bara jag som saknades! Det här boorde vi göra oftare! Om inte i Sverige, så lets do it in Serbia 2008 ;D

Anonymous said...

haha ja tårarna kom så roligt var d...äsvh orka beskriva hela händelsen,d viktiga e att vi har kvar d i våra minnen hehe... konstigt nog va inte kameran framme!

oh serbia kommer vara osäkert så fort vi kommer fram hehe...tamarr du vet vilket hus e vårat haha vänta på oss där ...=)

Anonymous said...

Haha då måste vi ta med oss Kriss till jugge :D Men det har han nog inget emot :D så kan han slemma lite på serbiens gator med :D då ska vi få bildbevis på det :D

Anonymous said...

Jasa: hahaha...tror itte jag kommer förbi Fyrom's Gräns med allt tumult som pågår där nere. Det vill du va? hahaha från o med nu, när jag är med er, så ska jag spotta Säkert! aldrig mer ska ja baa loska sådär Halvt som den dagen :P Ska Sikta ;)

Dragi: jaaa ni fick me massa andra kosntiga kort men ni missade typ d sjukaste haha

Tamara Janosevic said...

"så kan han slemma lite på serbiens gator..." jag dööör!

Anonymous said...

Meeh! inte du med Tamara! vafan...HALLÅ! d e ju Tamara ni ska mobba, Inte mej!
Nu försöker hon få ombytta roller här! BUSS PÅ syskonen !

Tamara Janosevic said...

mhm, man kan lugnt säga att jag var "OFFRET OF THE DAY" :@ Bara för att jag pratar saaaaaaaakta, är ju en sann pedagog så!

Anonymous said...

Me miss you all va fan :(

Anonymous said...

@Tamara: A du pratade Långsamt o jag Viskade mej genom dagen :D