Wednesday, April 09, 2008

återigen en födelsedag-surprise-huvudvärk och bio = eventful day =)




we party like rock stars....right haha!för d första...ett stort GRATTIS till d senaste tillskottet i våran kompis församling Sandra som fyller 20 år idag =) skrev ju om festen vi var på i jkpg där vi även lärde känna sandra...snart måste vi seriöst träffas igen! congrats iaf ...
vidare...imorse vaknade jag med en liten huvudvärk...o hade den typ hela dagen,småirriterande men men,iaf..imorse på jobbet så säger vasvija (linledaren) precis innan man ska ta plats på linan...att JAG ska ta över idag o hjälpa till medans hon har PU-samtal (utvecklingsamtal) med d andra i laget...well that was a surprise out of the blue! alltid sagt att hennes jobb vill jag inte ha...men visst d va kul o testa på antar jag,kul o bära runt på en telefon haha (som inte är min mobil asså)! lite av en prao dag hade jag hehe! dagen flöt på som den skulle,thank god...imon vet jag inte vad som väntar hehe...snälla inte returen bara!

återigen moving on...=) kom hem efter jobbet och somnade en liten stund..mådde skit,smärta i hela högra ansiktet,tur att man inte e hypokondriker annars hade jag trott att jag va döende!
sen vid sju var det dags att träffa d andra från jobbet,vi skulle på bio...JUNO skulle vi se,o den va jättebra tycker jag,rolig o kul me en film som inte handlar om massa specialeffekter o massa fejk hela tiden...me like it...man blir glad av den...trots att filmen egentligen handlar om att ge bort ett barn typ haha! den ska definitivt inköpas på dvd sen =)

1 comment:

Anonymous said...

Good for people to know.