Monday, April 21, 2008

undrar om jag hittat en riktig vän?

Linda Norlund
Today at 11:22am
Hej babe!Du jag läste inlägget om mobbning på din blogg.Det var bra skrivet, jag blev tagen måste jag säga.Helt ärligt, jag tycker att du borde skicka det till en tidning för det är nog många unga som känner så och vem vet det kanske hjälper nån.Du e bäst! puss
detta inlägget fick jag av linda på facebook...detta värmde att läsa,d va inte direkt många komentarer i bloggen iaf,folk brukar visserligen inte komentera i min blogg men ändå! men tror att läsa om såna grejer får folk att låtsas att dom har missat det eller för dom vill själva inte erkänna att dom har sett detta pågå eller kanske inte vet hur man ska hantera det,om man ska säga nåt eller inte...så då blir d enklaste att bara "blunda"...precis så är d nog i skolorna oxå...folk "blundar"! såna här saker pågår även i vuxen ålder...jag säger inte att jag är perfekt men d börjar bli smått för mycket på jobbet nu oxå...jag tror fortfarande att det är nåt med värnamo bor...nä fan orka inte gå in på d nu....nu ska jag vidare till mitt nästa inlägg....
jag tackar linda jättemycket för berömmet iaf...

No comments: