Sunday, May 04, 2008





detta var min plan för idag: ner o träna,simma och sola!

detta gjorde jag: skippade träningen o gick en låååång promenad runt värnamo,upptäckte att d finns så mycket man aldrig lägger märke till i vanliga fall,kanske för att oftast e man i en bil o kör förbi allt typ eller att man har bråttom nånstans osv! denna gången såg jag jättefina hus....fina trädgårdar m.m har inte direkt gjort en vana att ha med min digitalkamera när jag e ute o går men se här mobilkameran duger oxå bra litegranna!

jag gick o gick....tog en liten paus i apladalen och tittade på getterna o deras små ??? killingar? heter dom så? jättesöta var dom iaf! gick vidare mot stan,genom stan och till solana där jag tog o solade en kvart! sen var det meningen att dra t affären o handla lite men äsch d va så skönt ute så jag fortsatte min promenad,gick en medelstor runda igen innan jag gick till affären!

handlade lite,måste ju fixa lunch till imorgon...ja precis måndag,dags för tidsam igen woopidoo!nu bloggar jag men funderar på en promenad runda igen haha...borde passa på medans man e så pigg typ!


No comments: