Saturday, May 03, 2008

drömmer mig bort








sitter här uttråkad till max,klockan är 22.51 har typ funderat på att gå ut o promenera i en timma nu haha men icke...sitter här o drömmer mig bort istället!detta är bara ett litet urval av allt jag vill se nång gång under min livstid,tror iofs att d kommer stanna vid drömmar bara! vet ej i vilken ordning bilderna kommer när jag publicerar bloggen så förklaringarna kanske kommer lite fel!

1) New York: tänk o bara ställa sig mitt i allt o bara observera alla människor!att veta att d aldrig finns samma dagar,alltid nåt som händer...men samtidigt kunna vara så anonym som man bara vill vara =)


2) colosseum i rom: nu är d iofs mest rom jag vill se,milano oxå =) italien överhuvudtaget...förr drömde jag om att gå nån modeskola i italien! ett tag ville jag verkligen lära mig italienska oxå...skulle gärna lära mig nu med!

3) central park: en sån dag när man vill vara anonym hehe,bara gå t parken o bre ut en filt o bara njuta av solskenet...eller åka skridskor på vintern =)

4) hawaii: behöver man ens motivera?...gud va skönt d skulle vara att få uppleva hawaii en dag...ikväll hade d varit ännu skönare,helt uttråkad,ja då skulle jag sätta mig vid stranden o bara fundera,eller på balkongen om jag hade nån haha!

5) australien: storstad-stränder...allt finns i närheten and all the kangaroos and koalas =)

som sagt d finns mer av världen jag vill se,mycket jag hade velat göra!

3 comments:

Anonymous said...

ah om ribban :P bara fakta :D ja du ibland måste man tilllåta sej själv att drömma bort! malmö är dock närmanre hahaha

Anonymous said...

Man kan nästan tro att du sett den där filmen Jumper (du vet när de hoppade från en plats till en annan med hjälp av att titta på foton)! :)

Anonymous said...

Dragisa du får gärna bli min respartner :-) de där ställerna står på min reslista! :-)