Friday, May 16, 2008

........................................................
........................................................
så här ser årets logga ut för Eurovision Song Contest Belgrade 2008 =)
det var en tävling tidigare i år i serbien där man skulle skicka in förslag o tips på hur loggan skulle se ut...o d fanns en vinnare...but it was uuuugly! vet ej vad som hände men dom gjorde nåt nytt o kom på denna...o denna e skitsnygg helt ärligt,inget me att jag e jugge eller så tycker verkligen att den e skitsnygg,formen och färgerna,allt!
.........................................................
.........................................................
nu har jag lyssnat på fler låtar i årets startfält o d finns ganska många bra låtar i år,ser ut som belgrad kommer fixa en fin fest i år! men iaf,grekland gillar jag,armenien gillar jag jättemycket,makedoniens gillar jag i den engleska versionen o albanska versionen (goodness gracious)! ryssland kan jag inte riktigt bestämma mig om än....skitsamma d kommer bli en nice vecka...med start på tisdagen den 20/5-08
...................................................
...................................................
pratade med tamara tidigare ikväll,d va längesen,o varje gång när vi till slut lägger på luren så undrar jag varför vi inte oftare ringer...
folk som känner mig vet att jag inte direkt är den som gillar o prata i telefon,jag gillar sms...mycket bra med sms haha! men med enstaka personer kan jag prata i evigheter med i telefon,tamara är en av dom =) pratade lite semesterplaner o jag hoppas verkligen att dom blir av,isf blir detta nog den bästa sommaren ever....förra var väldigt bra den med men denna kan slå allt om alla planer blir av haha!
..............................................................
..............................................................
time to sleep now =)

4 comments:

Anonymous said...

nä, det har nog säääkert inte alls med och göra att du är Jugge! Jag tycker i o för sig också att den har fina färger och former, en riktig 2000-tals logga som är topnotch... eh.. NOT!

Anonymous said...

hm....yeez who can this be? jag tycker den e fin...färgerna e jugge men kan nog inte hävda att g-klaven e en juggegrej... och den är top notch....vill du bli av med den tredje musketören eller? pippi o annicka utan tommy? be nice or else....

Tamara Janosevic said...

jag älskar när folk nämner mig i deras bloggar, vilket inte händer så ofta. haha! och itne vilket folk som helst, utan folk som dragi :D:D:D kändes så skönt att få prata med dig och bara känna att shit, det kommer nog bli verklighet av planerna. hatar när man bara säger att man ska göra saker, fast det aldrig blir av. magkänslan säger mig att mycket av det vi sagt kommer att bli av, bara det inte skiter sig med er semester. men du övertygade mig till 95% att ni skulle ner till juggelandet. me so happy!

anonymous; TSSSSSSSSSSS...

Anonymous said...

åh loggan va skiitfin !! hahaha jo vi kan byta pappa, min är för unexpected av sig :P