Sunday, May 25, 2008






hela förra inlägget tillägnades till eurovision song contest i belgrad igår! men d va ju faktiskt inte allt vi gjorde igår....vi skulle ju äntligen till gislaved för att gå på hugos dop! vi var lite sena men hann ändå i tid till kyrkan innan dopet började...hatar att stressa...att folk aldrig kan vara i tid eller höra av sig så man vet vilka ska med osv....d gäller alla andra gånger oxå inte bara nu detta dop hehe! anyways...jag hade aldrig tidigare varit på ett dop i en svensk kyrka på svenskt vis,småtråkigt måste jag ju erkänna att det var men samtidigt kul att fått se d hehe! efteråt skulle man till magan,jocke o hugo där dom hade satt upp tält på bakgården me massa tårta o presentöppning! kände inte hälften av folket hehe ....men andra halvan kände jag iaf! o så fick man träffa mikas pojkvän mario...har ju träffat på han ett par gånger tidigare men inte pratat så mycket me varandra! d gjorde vi kanske inte denna gången heller egentligen men lite iaf...nästa gång! o till mario.... "välkommen in till volvo s40 familjen haha"! sen blev d lite sparka fotboll på gården oxå...flyttade en lekplats typ 5meter bort haha jo just d vred den 90grader oxå =)

folket började sakta dra sig hemåt men vi skulle ju se eurovison där oxå...jaha vart då? uppe i lghn eller ute i tältet? d blev tältet och we frooze our asses off...fy fan va kallt d blev men d va en kul stämmning,mysigt.... jag var gaaanska trött där mot slutet o lite lättretad haha...ber om ursäkt för d! men hursomhelst var d en väldigt lyckad lördag....

2 comments:

Anonymous said...

Juhuuuu:) TACK FÖR DESSA UNDERBART FINA KOMPLIMANGER JAG FÅTT AV DIG!!! Du fick mig o skina!!!:D
hoppas allt väl med dej??
Jaa hhaha de blev långt inlägg..jag va tvungen o skriva av mej!!
Pussokram helena

Anonymous said...

tack för kommentaren, den värmde! :)