Monday, May 12, 2008

FREDAG

jobbade som vanligt under dagen! runt sju så var det dags för grillning hos jåååzefina,jag hade med mig lite lax,jag gjorde inte så mycjet där faktiskt haha,känns som jag aldrig gör nåt juh! hoppas jag åtminstone var ett trevligt sällskap haha! jag hade iaf väldigt trevligt med josefine,marthina och jeppe! maten blev jättegod och grillade marchmallows mmmm det var oxå gott =)




LÖRDAG


på lördagen blev det dags för vår lilla ullaredsresa! klockan nio mötte jag upp mamma och jasa vid garaget o satte fart mot ullared! med tanke på att jag knappt har pengar så borde man tänkt till lite innan man åkte dit men men....köpte iaf en wokpanna,ett par filmer o lite annat...


när vi kom hem på eftermiddagen så började jag känna mig lite sömnig men jasa ringde o övertalade mig att gå ut på gården lite istället,plockade med katten hehe så att han skulle få vara ute i d fria lite! väldigt skönt var d ute,avslappnande,tog lite roliga kort( som jag inte fått än av jasa)...jag t.o.m hjulade haha...d va längesen!




SÖNDAG

i söndags så blev d en halvt spontan resa till jönköping,skulle fixa en grej på a6!sen tänkte vi ta en fika på stadsparken med teta branka,sidney o ungarna,men branka jobbade o sidney skulle kolla på fotboll.(hm..d gick inte så bra för chelsea hey uncle sid? d va dom du hejjade på?),sen tänkte vi att vi kan ringa kristina,våran lilla kusin...men hon var i huskvaran...så d blev fika för oss ensamma ...uteservering på coffeyhouse by george,very nice!


vidare bestämde vi med ema att vi skulle mötas på vätterstranden,hon o en av hennes kompisar skulle grilla! jag o jasa kom ganska snabbt dit o väntade fint på ema o eleine som hennes kompis heter! asfiiiint väder massa folk o en mp3...GIMME GIMME MORE lixom..


ema och eleine kom efter en bra stund o började grilla på negångsgrillen,vi snackade en stund o ba njöt av allt! runt halv sex bar d av mot värnamo igen!



såna här helger brukar skrämma mig lite,att planera in massa brukar få mig att tänka" men va fan då får jag ingen vila lixom..." d e fan crap egentligen,jag mår bättre än någonsin,älskar dessa småspontana dagar! är trött på att känna mig trött hela tiden,trött på att försöka få folk o haka på! synd bara att man är lite begränsad pga det fucking höga bensinpriset haha,svindyrt är det....o jag vill göra roadtrips överallt hehe!



till sist vill jag bara tillägga att jag är ooootroligt avis på tamara som snart åker t jugge för att se eurovision L.I.V.E..... o ska vara nere i 3 månader dessutom,hoppas verkligen våran juggeresa blir av nu med så att inte tamara e fast där nere så länge pga oss haha....fast o fast,tror nog att hon har d bra även utan oss =)

5 comments:

Tamara Janosevic said...

NEJ FINNS INGEN CHANS ATT JAG HAR DET BRA UTAN EN HEEELA SEMESTERN :(

Tamara Janosevic said...

NEJ FINNS INGEN CHANS ATT JAG HAR DET BRA UTAN ER HEEELA SEMESTERN :(

Anonymous said...

o aå blir det en trip till malmö snart - ta bussem?? äre inte billigare? hahah ses fredags kväll???

Anonymous said...

hey herr nilsson, ta en titt hos cinde-thefucking-rella. maskeradförslag.

Anonymous said...

:-) thank you for the visit