Thursday, May 29, 2008

underbart väder,långhelg (ledig måndag) är frisk....kan d bli bättre? ja ifall ens planer inte hade sabbats hela tiden....nu kan man inte påverka vissa saker men ändå...as surt...nu e man fast i värnamo yet again...troligtvis...haha troligtvis verkar ha varit dagens ord för mig!
aja....man får göra d bästa av situationen,helgen får bli lite spontan istället,kanske läsa snabba cash lite till (marthina borde ju få tbax sin bok nångång)!
min tränings/nyttighets period jag hade i vintras verkar ha försvunnit ....ångest över d...måste ta tag i skiten igen,men d e konstigt d känns som jag e så mycket tröttare nuförtiden när d e fint väder ute,ok om man skippar träning eller så för att man vill vara ute o njuta o hitta på saker,men jag typ somnar hemma...o e allmänt lat igen,hur kul e d...well hello fatso,welcome back typ! o ikväll ska jag se till att jag lägger mig tidigt så borde jag iaf vara någorlunda pigg hela dagen imorgon =)
dagens plus: mamma när hon ska säga ordet sylt (på mcd)....skratt attack numero uno haha
dagens minus: vart ska jag börja? ingen malmö =( ingen lara =( no nothing! plust att man fick stå bredvid "oh joy" i 1,5h idag....

1 comment:

Anonymous said...

Bata: Inte silt, säg sylt! Mamma: DZEM! Hahahah det var det roligaste på länge :D