Sunday, May 04, 2008

tänkte va duktig o lägga in länkar till youtube...men jag e helt enkelt trög ahha för jag kan d inte!

snart är det dags för eurovision song contest,och ni vet alla redan var den ska hållas i år =) BELGRAD! tror jag kommer blogga mer om detta ju närmare d kommer hehe...men för nu vill jag bara skriva ner mina tre favoriter som jag vill se som vinnare..änsålänge jag har inte sett alla bidragen men tro nog ändå att jag håller på dessa tre!

1) serbien såklart (Oro:framförs av:Jelena Tomasevic)...låten är jättefin,melodin är jättefin!dock tror jag inte direkt att vi kan vinna igen med en ballad som denna...molitva var nog starkare..

2)sverige (Hero:framförs av: Charlotte Perrelli) gillar hero mer o mer..men börjar nog oxå tröttna på den snart haha,tror att BWO hade haft bättre chans i esc men men...vill att sverige ska vinna så att man nästa år kan åka o kolla d live hehe...o ännu hellre att d hålls i malmö isf =)

3)bosnien&hercegovina (Pokusaj:framförs av: Elvir "Laka" Lakovic) första gången jag hörde låten tänkte jag att detta var d mest pinsamma o värsta jag hört,men shet va låten e kul...blir så glad av den,lyssnade på den idag under min promenad o ville inte att den skulle sluta!

4 comments:

www.KattaRightHereRightNow.blogg.se said...

Jag håller på LAKA =) hahahhah
vet du va han sa i intervjun en gång när de fråga om hans höna...
han sa såhär: trebo sam imati patku al se prehladila :) HAHAHHAHAHAHAH

fasen din blogg ä fin =)

www.KattaRightHereRightNow.blogg.se said...

ha ha ha ... ja ska rösta på LAKA iaf... han e min favorit.. om de där jävlarna från FINLAND kunde vinna så kan fan han också me sin höna =) HAHAHAH

Anonymous said...

du fick som du ville: josefinela.blogg.se

Tamara Janosevic said...

tyvärr är djur inte tillåtna på scen ;)