Saturday, May 03, 2008

crappy laundry room

2 gånger lyckades jag låsa in mig i tvättstugan idag...hur då? jo första gången visste jag självklart inte att låset va mongo från insidan,men jag lyckades på nåt sätt få upp dörren! andra gången tänkte jag " jaja jag fick ju upp den en gång varför inte en gång till?" bara d att d ville verkligen inte andra gången,kollade fönstrena så jag kunde klättra ut,nope dom sitter fast...o d finns ingen springa mellan golvet o dörren så jag kunde få ut dörrchippet (vi har elektronisk tvättstuga) så att typ jasa kunde öppna från utsidan! oh well ingen panik jag hade ju fortfarande saker att göra i tvättstugan haha!
pillade lite till me dörren o lyckades få upp den igen woohoo,now im so not closing it anymore!
vidare vill jag bara säga att jag återigen kommit fram till att jag vill dra från detta ställe haha...inget nytt egentligen men som sagt saker o ting var inte som jag trodde dom skulle vara när jag flyttade tillbaka till värnamo! folk är definitivt inte dom jag trodde dom var o tror nog att jag kommer klara mig galant utan dom,synd bara att vara ensam igen trots att man befinner sig där man trodde man hade alla!den eviga frågan e bara vart man ska ta vägen? hade jag lyckats få tbax min lgh i borås hade jag flyttat imorgon fan haha...men sen undrar jag om man inte skulle testa en annan stad som man aldrig funderat på tidigare typ?
förr ville jag uppåt,typ sthlm...nu e jag lite sugen på malmö hehe...där finns iaf ett par stycken jag skulle kunna kalla för vänner iaf! en stor stad mycket folk...nära resten av europa...kanske kanske! har ni några tips på vart man skulle kunna ta vägen....allt jag vill ha är ett jobb =) (haha) och ett litet eget place...helst första hands kontrakt hehe! well good luck to me lixom!
nu får d räcka...ska snart ner t tvätten igen...hoppas jag inte låser in mig igen haha!

2 comments:

Anonymous said...

kom till malmö!!! jag har tre år kvar här! :D vilket inlägg menade du fick dej att le? DU FÅR MEJ ALLTID ATT LE!!! saknar dej min vän!!!!

Anonymous said...

Alltså nu börjar det bli lite obehagligt att läsa din blogg... "folk är inte som jag trodde de var"... "jag kommer inte sakna någon när jag flyttar härifrån" HELLO! What about ME?! /you know who!!